שבעו הבטחות: תושבי קרית יובל מקימים בית ספר פרטי

לאתר 'קול חי' נודע הבוקר כי לתושבי הקריה נמאס להמתין לחסד של העירייה, ואמש הופצה הבשורה על פתיחת בית הספר פרטי לבנות בקריית יובל
ישראל פריי 2 Comment on שבעו הבטחות: תושבי קרית יובל מקימים בית ספר פרטי

מאות בנותיה החרדיות של השכונה הירושלמית, מכתתות את רגליהן לבתי ספר מרוחקים, וכל הבטחות הנציגים מתבררות כדיבורים בעלמא • התושבים המיואשים לוקחים את העניינים לידיהם, ופותחים בית ספר פרטי בלב השכונה • הפרטים המלאים

קרית יובל צילום: Nati Shohat/Flash90
לאתר 'קול חי' נודע הבוקר כי לתושבי הקריה נמאס להמתין לחסד של העירייה, ואמש הופצה הבשורה על פתיחת בית הספר פרטי לבנות בקריית יובל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מצוקת הכיתות בשכונה המתחרדת קריית יובל ידועה מזה תקופה ארוכה. כבר מספר שנים שבנות ובני השכונה עושים את דרכם הארוכה והמפותלת לשכונות הסמוכות במטרה להתחיל את יום הלימודים, ההסעות מתמלאות מדי יום, וזעם ההורים חוצה גבולות, ובצדק.

לפני מספר חודשים חשף אתר 'קול חי' כי 300 בנות מהקריה נמצאות ללא בית ספר לשנה הקרובה, וזאת בעקבות מכתב שנשלח ע"י יו"ר החינוך העצמאי אליעזר סורצקין לעיריית ירושלים בבקשה להקצות להם מבנה, כיוון שמספר בבנות בעיר גדל אך ביה"ס של החינוך העצמאי לא יכול להכיל את מספרם.

העיריה וחברי המועצה אמרו אז כי הם פועלים במלא המרץ ע"מ להקצות מבנה בבית וגן (שכונה סמוכה לקריית יובל) ובו יוכלו בנות הקריה ללמוד, חשוב לציין כי עדיין מדובר בקושי היומיומי של ההורים המלווה בטרדות ונסיעות רבות, אך הוא עדיף מכלום.

לאתר 'קול חי' נודע הבוקר כי לתושבי הקריה נמאס להמתין לחסד של העירייה, ואמש הופצה הבשורה על פתיחת בית הספר פרטי לבנות בקריית יובל.

בהודעה שהופצה אמש לתושבי הקרייה נכתב "בשורה טובה לתושבי קריית יובל. היום בהתכנסות מיוחדת עם הרב וידר שליט"א. וועד ההורים בקרית יובל בראשות הרב בנדיקט, והרב עו"ד מנצר, וכן הרב אייזנטל, ובהשתתפות הורי התלמידות העולות לכיתה א' הרינו להודיע בזאת על פתיחת בית ספר פרטי לבנות בקרית יובל".

תושב השכונה במעורה בפתיחת ביה"ס החדש אתר ל'קול חי' כי "אנו שמחים כ"כ שיש באפשרותנו לפתוח את בית הספר ולהפסיק להתחנן על נפשנו וחינוך ילדנו, נקווה מעתה שהדרך תהייה קלה ונוכל להשלים את המלאכה בעזרת משרד החינוך והורי הבנות בקריית יובל".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    המבנה שהוקצה בבית וגן זהו המבנה של ישיבת אר התורה (גיל)
    המקום שייך לועד הישיבות והוועד מסלק את בני הישיבה כאמור עיריית ירושלים רוצה לשכור את המקום להקמת בית ספר לבנות
    ישיבת באר התורה עוברת למשכנה החדש בעיר בית שמש

  2. 1

    מי שמטומטם ושולח את בת שלו לאתר בנייה בישיבת גיל עושה עוול לבת שלו